ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلــــــــــــمـ گــــــــــــــرفت

دلم گرفت از این روزها از این روزهای بی نشون

از این همه در به دری از گردشِ چرخِ زمون

دلم گرفت از آدما از آدمای مهربون

از این مترسکهای پست ،  از هم دلای همزبون


دلم گرفت از آدما از آدمای مهربون

از این مترسکهای بد ،  از هم دلای همزبون

تو هم که بی صدا شدی آهای خدای آسمون

آهای خدای عاشقا تویی فقط دلخوشیمون

آره دلم خیلی پُره از غمهای رنگ و و وارنگ

از جمله ی دوست دارم دروغای خیلی قشنگ


تو هم که بی صدا شدی آهای خدای آسمون

آهای خدای عاشقا تویی فقط دلخوشیمون

آره دلم خیلی پُره از غمای رنگ  و وارنگ

از جمله ی دوست دارم دروغای خیلی قشنگ

دلم گرفت از این روزها از این روزهای بی نشون

از این همه در به دری از گردشِ چرخِ زمون

دلم گرفت از آدما از آدمای مهربون

از این مترسکهای بد ،  از هم دلای همزبون

تو هم که بی صدا شدی آهای خدای آسمون

آهای خدای عاشقا تویی فقط دلخوشیمون

آره دلم خیلی پُره از غمای رنگ و وارنگ


از جمله ی دوست دارم دروغای خیلی قشنگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 3:0 | |